Můj dnešní host je z Království. Jeho motto je: „Jen to nejlepší pro mého zákazníka je dost dobré.“ Budeme si povídat o tom, jaká byla cesta kluka za svým snem a jaká je cesta muže, po které kráčí teď. Rostislav Řepka, zakladatel značky Raeznik, vyrábí tu nejlepší flanelovou košili na světě.
„Není to prostě jen košile z krámu. Je za ní energie, která mě zajímá.“
„Košile jsou můj můstek k lidem.“
„Katalyzátor pokroku je pro mě zima, chlast, ženský a vášeň!“
„Pokud na to mám, je moje povinnost značku posouvat. Dřív jsem nechtěl lidi vůbec vidět a teď to mám rád. Mí zákazníci tvoří značku. Jsou hrozně důležití.“
„Dělá mě šťastným, když vidím, že moje švadlena je šťastná. A to si nekoupíte za peníze, to se musí stát.“
Co se Rosťa naučil ve francouzských legiích?
Proč dříve miloval značky, které nikdo neznal?
Jakou roli hraje utrpení a bolest, co vytváří za kouzlo?
Co se skrývá za příběhem spodní nitě?
V čem je unikátní flanel, Rosťovo flanel?
Proč ho inspirují lidi ze severu?
Co má zarámované v dílně?
Prodával více košil během prezidentské kampaně?
Jak to, že košile získávají kvalitu tím, že se nosí?
Bylo spousty nápadů, v čem podnikat. Za vším bylo ale… a najednou tady „ale“ nebylo, proč?
A kdo je český Pepíček z pohledu Portugalce?
Publikováno:31.5.2023 - Štítky: