Chcete dostávat newsletter Malá sdělení? Napište mi na info@irenakubicova.cz

35.díl s Rosťou Řepkou-synem Sudet, zakladatelem značky Raeznik

Inspirare
Inspirare
35.díl s Rosťou Řepkou-synem Sudet, zakladatelem značky Raeznik
Loading
/

Můj dnešní host je z Království. Jeho motto je: „Jen to nejlepší pro mého zákazníka je dost dobré.“ Budeme si povídat o tom, jaká byla cesta kluka za svým snem a jaká je cesta muže, po které kráčí teď. Rostislav Řepka, zakladatel značky Raeznik, vyrábí tu nejlepší flanelovou košili na světě.

„Není to prostě jen košile z krámu. Je za ní energie, která mě zajímá.“

„Košile jsou můj můstek k lidem.“

„Katalyzátor pokroku je pro mě zima, chlast, ženský a vášeň!“

„Pokud na to mám, je moje povinnost značku posouvat. Dřív jsem nechtěl lidi vůbec vidět a teď to mám rád. Mí zákazníci tvoří značku. Jsou hrozně důležití.“

„Dělá mě šťastným, když vidím, že moje švadlena je šťastná. A to si nekoupíte za peníze, to se musí stát.“

Co se Rosťa naučil ve francouzských legiích?

Proč dříve miloval značky, které nikdo neznal?

Jakou roli hraje utrpení a bolest, co vytváří za kouzlo?

Co se skrývá za příběhem spodní nitě?

V čem je unikátní flanel, Rosťovo flanel?

Proč ho inspirují lidi ze severu?

Co má zarámované v dílně?

Prodával více košil během prezidentské kampaně?

Jak to, že košile získávají kvalitu tím, že se nosí?

Bylo spousty nápadů, v čem podnikat. Za vším bylo ale… a najednou tady „ale“ nebylo, proč?

A kdo je český Pepíček z pohledu Portugalce?


Publikováno:31.5.2023  -  Štítky: